Tråd: God country?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-16, 14:16   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God country?

Country trenger absolutt ikke være kommers. Jeg hører nok mest på det ukommerse, evt. kommers country fra seksti- og søttitallet. Det går mye i alternativ country og americana.

Jeg hører mye på Chris Stapleton om dagen, samt Jason Isbell, Sturgill Simpson, Lindi Ortega, Kurt Vile, Tift Merrit, soundtracket til Preacher, Chip Taylor, First Aid Kit, Old Crow Medicine Show, Edward Sharpe & the Magnetic Zeros, The Handsome Family, Parker Milsap, The Civil Wars og selvfølgelig klassikerdamene Patsy Cline, Kitty Wells, Loretta Lynn, Dolly Parton (min all time heltinne!), Emmylou Harris og Allison Krauss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat