Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-17, 23:58   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folk på Finn.no, ass.

Jeg har ikke solgt så mye på finn, de par gangene jeg har gjort det har det irritert meg at folk sier at de vil kjøpe noe og så får man ikke tak i dem etterpå.

Har opplevd noen ganger som kjøper at jeg har oppfattet salget som avtalt, men at selger plutselig vil ha mer penger fordi de sier at noen andre har tilbudt mer penger. Det gidder jeg ikke, for jeg har jo ikke mulighet til å sjekke at det faktisk er noen som har overbydd meg. Ellers syns jeg det var litt mye styr når jeg la ut en ønskes-annonse. Jeg søkte etter en spesifikk ting når det gjaldt merke og modell og fikk tilbud om mye rart i samme kategori som jeg absolutt ikke var interessert i å kjøpe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat