Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-19, 20:31   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Terrassemarkise

Har akkurat fått et tilbud fr Markisemannen, den er da 5 meter bred, 310 dyp, med motor og nedsenkbar duk i front. Ja, og en slik vindmåler som gjør at markisen automatisk går inn ved sterk vind. Med 35% rabatt kommer den seg på 28000. Jeg kommer til å droppe den nedsenkbare duken i front, og vindmåler. Kanskje vurderer jeg den litt mindre bred også. Uttrekkbar levegg får heller gjøre nytten til avskjerming i front . Da blir det ca 20000. Venter også på tilsvarende tilbud fra et par andre aktører før vi bestemmer oss.

Fikk pristilbud på pergola, det blir ikke aktuelt for å si det sånn. 80000 skal de ha, det er da med sideduker, men like vel. Det ble litt for heftig. Men å investere i en skikkelig markise som holder lenge gjør jeg gjerne, jeg er over snittet gøad i å sitte ute, og ønsker å forlenge utesesongen.


Sist redigert av Luvi : 02-06-19 kl 21:17.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat