Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-17, 14:54   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får noen være inne, mens noen må være ute?

Det er vel og forskjell på gatemagasin. I Oslo ser eg ofte at selgjarar av «=Oslo» står inne, medan «Folk er folk»-selgjarar står i utkanten av parkeringsplassen. Eg veit ikkje om det gjeld overalt, mem eg synes det er påfallande mange «Folk er folk»-selgjarar som har stilt seg opp så akkurat utanfor butikken eller senteret sin eigendom at det ser litt påtatt ut at dei står akkurat der. Det er samtidig veldig stor forskjell på organisasjonane bak dei to magasina. Der «=Oslo» er organisert slik at selgjarar skal bli sjølvberga, er «Folk er folk» organisert meir som ein pro forma-arbeidsplass som skal gi folk ein jobb på papiret og dermed tilgang til ulike sosiale tenester. Det er dermed veldig forståelig at ulike sentra har ulik tilnærming til ulike selgjarar og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat