Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 17:09   #142
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, ok, da forstår jeg litt bedre. Det vil si - jeg skjønner ikke helt forskjellen på en som har aversjon og en som har allergier i den sammenhengen du skisserer, men jeg skjønner perspektivet med å dele en interesse.

Hvis man er veldig lidenskaplig opptatt av noe er det ikke sikkert det spiller noen rolle? Hvis livet er fjellturer blir man kanskje ikke gift med noen i rullestol heller? For min del står det på ingen måte på listen over diskvalifiserende egenskaper. Hvis jeg har noen sånn liste.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat