Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-20, 12:38   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi legger den død. Montering av lasagne

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.


For meg blir det det samme hvilken rekkefølge det ligger, for det blander seg på tallerkenen uansett. Også lager jeg altså åpenbart ikke lasagne hverken ofte eller alltid korrekt, trolig lagt fra korrekt uansett.

Jeg synes, i mange retter, ikke bare lasagne, at det spiller en stor rolle. For det blander seg ulikt i ovnen, liksom, så resultatet er veldig forskjellig. Det er ikke sånn at det blir likt på tallerkenen.

For øvrig er det ikke viktig for meg at det lages «korrekt», på ingen måte. Jeg bestiller aldri lasere i Italia. Den er for rennende og varm. Jeg vil ha mye hvit saus og «kakestykker».

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat