Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 13:00   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japanferien - endelig skjer det!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

En ting som sjokkerte oss (hver gang, mannen og jeg har jo vært der tre ganger, men lærer visst aldri!), er hvor enorm Tokyo er. Det er til dels kjempelang reisevei fra bydel til bydel. «Vi stikker bare en tur bort til Shinjuku» meg her og der! Så jeg håper det er noe moro å se / fint å gjøre rett i nærheten av den leiligheten deres, ellers kan det fort bli litt frustrerende.

Ja, ser den. Vi opplevde jo litt av det samme i New York. Da var det ikkeno å gjøre rett utenfor leiligheten, og vi måtte hele tiden kjøre minst 20-30 minutter med bane for å komme noe sted.

Jeg skal se litt på reiseveiene til ting og steder vi vet vi vil til før vi lander på et sted.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat