Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-19, 12:47   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter - overgang fra barne- til voksenstørrelser

Enkelte ting er såpass unisex at jeg kjøper damevariant til guttungen. Det gjelder sånt som hettegensere, ullgensere (har en som ligner Ulvang, men i et annet merke), joggesko, tursko, turbukse o.l. Ellers kan min fint bruke barnestørrelse fortsatt, han bruker 158 nå, men xs herre er for stort.

Det eneste han har i herre-XS (eller er det S?) som jeg kommer på er en swix treningstrøye/superundertøy (den hvite som det står swix med blått over brystet på). Den er lang både i armene og bolen, men såpass ettersittende at det går fint likevel, han bare skyver og trekker den litt opp. Han er vanligvis ikke glad i store klær, men det var han som absolutt ville ha denne, den var nok veldig kul i hans øyne. Så jeg ville ikke anbefalt mamma (som er den som driver med sånt) å strikke noe i herrestørrelse til han enda. Men han er som sagt ikke glad i store klær.

For jenteklær vil jeg si at xs tilsvarer 158 ja, og xxs 152. Minstejenta, som omsider har klatret seg opp på str 152 har også et par plagg i str 32/xxs fra DIVIDED-avdelinga til H&M.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-09-19 kl 13:00.
My er ikke aktiv   Svar med sitat