Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-17, 22:01   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg har kjøpt denne leiligheten. Jeg greier virkelig ikke å glede meg over å være førstegangseier. Det er virkelig elefanter som bor oppe, de tar ikke hensyn over hodet. I tillegg skal jeg holde meg hard og vente en stund til jeg går opp og tar en høflig prat med de om hvor lytt det faktisk her, slik at jeg ser om jeg kan venne meg til det. Denne herjingen og konstante tunge gangen over gulvet er til å bli helt tussete av. Hvorfor må de stampe og hvorfor må de bevege seg HELE kvelden?? Stampingen vekker meg også tidlig på morgenen i helgene når jeg gjerne skulle sovet bittelitt til. Ørepropper, kanskje? Eller innkjøp av gulvtepper til de opp. Barn er nå en gang barn. De gjør da sine krumspring. Men jeg har ei jente på 8 jeg også, hun får aldri lov til å hoppe og løpe inne. Slikt får hun gjøre ute.

Luvi er ikke aktiv