Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-17, 09:29   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du testet Morgenlevering?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dette er til en spesiell anledning, og vurderte å bestille en sånn frokostpakke med muffins, spansk spekemat, ost og syltetøy, samt noen bagels ved siden av. Men om jeg like gjerne kan poppe utpå den lokale kafeen som ligger 70 meter unna og få bedre varer, så gjør jeg jo heller det. Jeg ser de får varierende tilbakemeldinger på FB, både ift. manglende levering og kvaliteten på varene.

Da skjønner jeg. Jeg syns konseptet (uansett leverandør) er genialt til de dagene man oppdager at det er tomt for brød og man ikke orker å gå ut og handle (igjen).

Jeg kan altså anbefale de Nærbaksproduktene vi testet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat