Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-17, 21:45   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noe ala "et indre telleverk"?

Jeg har et relativt greit indre telleverk når det kommer til tid. Jeg blir sjelden overrasket over hva klokken er, og klarer å beregne hvor mye tid jeg trenger for å gjennomføre en aktivitet. Det samme gjelder avstander og retninger. Dvs. jeg har god stedsans, og skjønner meg ikke på folk som går seg bort. Det tror jeg aldri jeg har vært i nærheten av å gjøre, selv på ukjente steder, uten kart.

Jeg har et greit øyemål når det kommer til volum, men er ikke nødvendigvis så stødig på vekt. Der foretrekker jeg å bruke kjøkkenvekten for å treffe.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat