Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-23, 11:32   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer og serier sett i 2023

Missa:Det går helt klart an å tenke seg at alle disse tingene skjedde, jeg bare savnet at vi faktisk fikk se noe av det. Spesielt fordi jeg syntes Nates historie i de to første sesongene var så bra, men her ble vi bare bedt om å akseptere at han «sikkert har snakket med folk» og «sikkert har jobbet seg opp» og alle «sikkert har kommet over sinnet sitt». Jeg synes ikke det er earned. (Av serien, altså. Jeg stiller store krav til den fordi den har vært så veldig bra før og jeg har vært så veldig glad i den.) Og Keeleys historie gjennom sesongen har også vært irriterende og dårligere enn hun fortjente, selv om - igjen - slutten hennes er helt fin. (Ikke minst var jeg fornøyd med at det trekantforholdet med henne, Roy og Jamie som de har hintet sånn til de siste episodene på ingen måte ble benektet av finalen. )

Men jeg mener ikke å argumentere mot at andre likte den! Det er kjempefint med seere som føler at de fikk det de ønsket seg; jeg kan sitte og være skuffet og bitter helt alene, jeg (eller sammen med mannen, da). (Det handler nok også mye om hvor viktig ulike ting ved serien er for en, ikke bare om hvor kritisk man er.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat