Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-17, 11:57   #73
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Jeg og mannen tok med 21-åringen på en slags dannelsesreise til Statholdergaarden i sommer. Jeg har vært der én gang før, og da var det fantastisk!

Det var fantastisk denne gangen også. De vet hva de holder på med, altså! Fantastisk service blandet med nydelig mat. De tilpasset blant annet laktoseproblematikken hos den ene av oss på en forbilledlig måte.

Jeg fikk trumfet gjennom smaksmeny på oss alle sammen. Mannen var tvilende på grunn av stort innslag av sjømat på menyen, men han angret ikke etterpå. Sjømaten var desidert best!

Hovedretten dielam, som jeg hadde gledet meg til ettersom lam er min favoritt, var dog en skuffelse. For mye kjøtt og for lite tilbehør. Ellers var det meste helt, helt fantastisk.

Passer for: Tja - Statholdergaarden kan sikkert passe for de aller fleste, men du bør jo ha en ganske full lommebok når du går inn døra. Vi ble ellers litt lattermilde av paret som kom inn rundt kl. 22. Mannen var høylydt og likte tydeligvis ikke bordet de fikk. Kelneren ordnet selvsagt diskret opp og skaffet dem et annet bord. Så sånnsett passer det vel for de fleste, bare lommeboka er tykk nok.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat