Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-18, 12:14   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrepet "å lese"

Jeg tenker også som deg at å lese handler om den konkrete øvelsen det er å lese.

Men, når det gjelder lydbøker og lesing så kan jeg nok av og til blande litt. I alle fall for min del så leser jeg og lytter litt om enannen. Jeg kan lytte litt og lese digitalt litt i samme bok. Nylig lyttet jeg og leste gjennom pensum også.

Som oppsummering der sier jeg nok at jeg har "lest bøkene". Poenget mitt da er at jeg har tilegnet meg innholdet. Det blir mer en beskrivelse av å ha kommet gjennom dem enn konkrete metoder for å ha kommet gjennom.

I notatboka mi har jeg en liste over "Bøker lest i 2017". På den lista står også bøker jeg har lyttet meg gjennom.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat