Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-18, 15:24   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Min eneste erfaring er en tur til Kristiansand der det var meldt 4 meter høye bølger, turen var flere timer forsinket ved avreise og ble ytterligere flere timer forsinket ved at de fikk noe i propellene like etter avgang, måtte vente lenge (i DE bølgene!) på å få det ut, og så gikk for halv maskin resten av turen. Det hele ble toppet av at vi måtte sitte en stund i bilen da vi skulle av, fordi de ikke fikk opp baugporten.


Men, det jeg ALDRI glemmer var alle menneskene som hadde bestilt buffetmat, og ikke pokker om det skulle gå til spille selv om det ble advart mot det voldsomme været. Spises skulle det. Og folk spiste og spiste og så kastet de opp og kastet opp. ALLE utenom oss spydde, tror jeg.


Var det lystelig?

Det gjorde hvertfall at jeg er glad jeg ikke har bestilt bord i buffeten!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat