Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-18, 10:21   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?

Jeg synes jo fyren var ufyselig før alle anklagene, fire kvinner er det snakk om nå selv om bare Ford har vitnet i høringen, og at anklagene bare er pynten på kransekaka, for å si det sånn, som viser hvor spektakulært uegnet han er i den posisjonen.

Jeg håper FBI tar seg god tid og gjøre en grundig jobb. 1) Fordi jeg tror de finner nok til å ha en sak, det er tross alt ikke en straffesak vi snakker om, her skal man jo bare vurdere egnethet og da er kravene til bevisføring svakere og 2) Fordi jeg håper dette vil gi avstemmingen et annet utfall enn det ligger an til nå. Han må jo bare stoppes. Ellers er vi godt plantet på 1950-tallet igjen og det med tunge innslag av 1600-talls puritanisme.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat