Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-18, 23:01   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags basiskrydder trenger jeg?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg må ha tandoori masala, det brukes som grillkrydder og i nesten alt av tomatsauser og gryter og pizza. Koriander og jeera må jeg ha og ev grovmaler det før bruk. Gurkemeje, malt ingefær, kanel, kardemomme, nellik, allehånde, enebær og paprikapulver samt chilipulver e.l. hadde jeg nok ikke klart meg uten. Hvitløk, rosmarin og basilikum brukes bare ferskt. Vi har mye annet også, jeg ser av og til over om det er noe jeg kan kutte ut og feiler på oppløpsiden hver gang.

Fortell hva du bruker det til!

Einebær bruker jeg kun i viltsaus og viltgryter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat