Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-18, 17:06   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hjelp meg å finne det perfekte spisebordet

Vi har kjøpt hytte Og nå gleder jeg meg over masse, masse planlegging før overtakelse om et år!

Jeg ønsker meg et spisebord som er lite til vanlig, og som kan bli stort ved hjelp av lemmer. Vi er 5 i familien så et bord som har maks tre på hver side til vanlig er fint. Bordet kan gjerne være to på hver side, og en på hver ende også. Minimum antall rundt bordet fullt uttrukket må være 10 stk. Helst 12.

Vi skal nok leie ut hytta til tider, og orker ikke å måtte tenke på spesielle "vær forsiktig med bordet-instruksjoner". Hvitt og lyst tre/alternativ flate passer godt. Jeg vil at vi skal kunne ha glass der uten bordskånere, og fint kunne søle uten å måtte stresse med å tørke opp ASAP.

Jeg er ikke så dillete av meg, så vil ikke ha noe som har rene, enkle linjer som f.eks. dette:



Jeg har ikke satt noen maxpris, men er ikke sånn veeeldig innstilt på å kjøpe bord til mange tusenlapper (har sett flere flotte til rundt 20.000,-).

Jeg kommer definitivt til å tråle Finn.no også, men siden vi har dårlig med lagringsplass så blir det litt vanskelig å kjøpe noe nå.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat