Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-16, 12:34   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille billetter gjennom hvem?

Tenker det er greit å bruke søkemotor om du vil det. Forutsatt at det er en av de store, kjente. Vet en som fikk problemer på hotellet fordi nettagenten de hadde brukt hadde misligholdt overfor hotellet, dermed var hotellet mildt sagt lite interessert i å følge opp (fordi agenten ikke hadde gjort opp for rommet).

Jeg pleier å sjekke søkemotorer og så bestille direkte.

I noen tilfeller kan det være slik at du får dekning gjennom Reisegarantifondet hvis du bestiller reise og losji samme sted, ved at det da regnes som en pakkereise. Kommer litt an på turen om det spiller en stor rolle, men kan være greit å vite om.

For kun flyreise har det ikke nødvendigvis stor betydning, men man bør være obs på at flyreisen kan inneholde ulike elementer avhengig av hvor man bestiller den (innsjekket bagasje? Hvor mye? Setereservasjon? osv.) For min egen del synes jeg ofte nettselgerne underkommuniserer hva som egentlig er inkludert, så lurt å undersøke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat