Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 22:23   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvide kjellervindu

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det er ikke flere vinduer i rommet.

Nå har jeg googlet til øyet ble stort og vått, og tror jeg har landet på at jeg må ringe kommunen uansett, fordi jeg tror det må søkes om. Jeg husker ikke hva det stod i prospektet om P-rom og de tingene. Kanskje maile megleren...

Men uansett. Vi har begynt å pusse opp et annet rom. Får ta det først.

Jeg har veldig god erfaring med å ringe brann- og redningstjenesten (mener jeg at de heter) i kommunen og spørre om råd. De vil veldig gjerne at man skal gjøre ting etter forskriftene, så det har alltid vært imøtekommende når jeg har hatt spørsmål om slike ting.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat