Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 11:02   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes det hjelper på følelsen Polyanna beskriver å huske på at tenåringshjernen ikke fungerer slik. Når q-tipsen er brukt eksisterer den ikke mer. De lar den ikke ligge mens de tenker "denne kan manma kaste for hun er tjeneren min". De tenker ikke på den i det hele tatt, de tenker på det neste de skal gjøre.

Jeg lar det ikke passere, men det hjelper på min følelse av å bli sett på som ryddepersonale.

Dette. Jeg var en slik tenåring, det var helt ekstremt til tider. Samtidig kunne jeg lage mat, vaske klær, være alene en helg osv. Men et rotehue, ja. Nå som voksen er jeg veldig ryddig av meg, jeg liker å ha ordning og reda på det meste. I helgen hjalp jeg forresten en av tenåringene her i huset og rydde skikkelig på rommet. Hun satte seg lykkelig ned på sengen når vi var ferdige å synes alt var blitt så koselig og fint. "Det er sånn jeg gjerne vil ha det, men jeg får det liksom ikke til alene" sa hun. Og den skjønner jeg faktisk, hun får ikke helt til det med system og organisering. Jeg er sikker på at det kommer etterhvert, for jeg kjenner meg veldig igjen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat