Tråd: Sas gullkort
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 08:54   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sas gullkort

Jeg synes dette med å bli prioritert ved kansellerte avganger er det viktigste godet. Det hadde jeg stor glede av i fjor, da snøstorm førte til at alle flyvninger fra New York skulle kanselleres, og alle som skulle til Skandinavia prøvde å booke om til det siste flyet som var forventet å få ta av de neste par dagene. Jeg reiste med businessbillett, men det gjorde jo alle de andre også. Jeg hadde ikke klart å booke om uten gullkortet.

Og så er lounge behagelig, særlig når jeg har med familien. Og fast track, såklart.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat