Tråd: Sas gullkort
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 15:09   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sas gullkort

Min mann hadde Hon kort (sort) for Lufthansa i to-tre aar, og det var fantastisk. Naa var det jo helst han som fikk fordelene, men jeg hadde gleden av aa vaere med han i 1st class loungen/Hon lounge i Frankfurt et par ganger, og det var jo en fantastisk opplevelse. (les: champagnebar, spa, restaurant hvor man kunne bestille alt man ville, coctailbar, hvilerom, Wii-rom til gutten etc. etc.) I tillegg ble vi hentet med Porche Cayenne ved flytrappen og kjört til loungen i stedet for aa ta bussen sammen med rökla. Kanskje vel dekadent, men rimelig luksus, ja. En annen fin ting var et eget nummer man kunne ringe for aa bli hjulpet uansett problem samt at man kunne faa bestille bonusbilletter til hvilken flight som helst hvis det var plasser (ikke bare hvis det var bonusplasser). Dessuten ble han/vi oppgradert flere ganger, ogsaa intercontinentalt. Foruten dette, fikk jeg selv partnerkort (gullkort) med alle fordeler det innebar (lounge, fast track etc.) Det var tider det.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat