Tråd: Dagen i dag
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 19:38   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt dagen til å spre noen titalls fagbøker utover bordet sammen med mine hundre og ett eller annet papirer og bannet stygt over at jeg aldri kommer til å bli ferdig med denne hersens oppgaven. (BLÆH). Samtidig har jeg forsøkt å tenke ut hva i all verden vi skal finne på i forhold til de tre fulle kostymene eldstemann trenger til teateroppsetninga. Vi trodde vi gjorde så lurt da vi plasserte oss selv i markedsføringsgruppa der, men saken er at nå må vi jo både være presseansvarlige, skrive alt av tekst, ordne med hjemmeside, plakater, program, salg, sponsorer I TILLEGG til å fikse disse tre kostymene. Ingen av oss kan engang tre en symaskin og.. (BLÆH). Innimellom har jeg rukket å hente mellomstemann på speidertur, være med minstefrøkna på lekeplassen, krangle med læreren på mail, klage til min den stakkars mamma`n min på telefonen, beslaglegge sykkelen til eldstemann, etter at jeg fersket han for n`te gang uten hjelm, handle, vaske klær rydde, lage middag, vaske fem maskiner med klær og trene. Godt å ha dette forumet å ty til innimellom. Nå skal jeg spre bøkene mine litt igjen, men håper på noen rolige timer med mann, god mat og vin etter at barna er i seng.

__________________
LilleT

Sist redigert av LilleT : 16-09-06 kl 20:25.
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat