Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 16:56   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uskrevne regler for salg på Finn?

Jeg forhåndsbetaler IKKE, med mindre det er veldig små beløp, typ under 300 kr. Kjøpte vaskemaskin på Finn nylig, og selger ymtet frempå om forhåndsbetaling siden han hadde mange intessenter. Jeg sa det var helt uaktuelt, og han hadde jo sagt jeg fikk den og avtalt hentetidspunkt allerede, så jeg så ikke noe poeng i det. Jeg hadde uansett ikke hatt råd til å tape pengene. For han så var ville det i verste fall gitt han en halv dag til, før han var kvitt vaskemaskien. Min risiko var utrolig mye høyere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat