Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-17, 17:36   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uskrevne regler for salg på Finn?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg forhåndsbetaler IKKE, med mindre det er veldig små beløp, typ under 300 kr. Kjøpte vaskemaskin på Finn nylig, og selger ymtet frempå om forhåndsbetaling siden han hadde mange intessenter. Jeg sa det var helt uaktuelt, og han hadde jo sagt jeg fikk den og avtalt hentetidspunkt allerede, så jeg så ikke noe poeng i det. Jeg hadde uansett ikke hatt råd til å tape pengene. For han så var ville det i verste fall gitt han en halv dag til, før han var kvitt vaskemaskien. Min risiko var utrolig mye høyere.

Nei, det tenker jeg må være noe som kjøper tar initiativ til. Det gjorde han jeg var borti. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang, og ble litt satt ut fordi jeg egentlig bare ville ha det jeg solgte ut av huset fortest mulig, men jeg sa nå ja til slutt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat