Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 23:13   #31
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

Det vil jeg tro det er ganske mange jenter som fort kan spare til med litt lommepenger og pengegaver til jul/bursdag. Min datter har spart mye av lommepengene i et års tid, hun får 400 kroner i måneden og hadde også litt til overs fra bursdag og jul etter at hun kjøpte seg pc i jula. Så hun kjøpte nettopp nintendo switch og et spill til 3500 kroner. Altså har hun kjøpt både kjøpt pc og spillkonsoll for penger hun har fått i løpet av et år og kunne sikkert kjøpt 3 vesker til 3000 kroner dersom det hadde interessert henne mer enn teknologiske duppeditter. Og vi er på ingen måte rike.


Sist redigert av zinatara : 21-08-18 kl 08:58.
zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat