Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-19, 12:44   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger litt hjelp angående en bildepresentasjon

Jeg skal lage bildepresentasjon for konfirmanten, tenkte jeg. Viser den enten på TV eller på vegg med projektor.

Jeg har så lyst å bruke Bak en sky heim (Janove Ottesen) som bakgrunnsmusikk. Det har jeg tenkt siden første gang jeg hørte den. Jeg synes den er fantastisk, men den er jo forsåvidt skrevet til en voksen sønn som flytter hjemmefra, og starter med «Du skrive et nytt kapittel, fra den dagen du fylle nitten»... Er det veldig idiotisk, eller noe man kan ignorere og håpe at gjestene ikke kan teksten...?

Sangen varer 4 1/2 minutt. Hvor mange bilder fra guttens 15 år lange liv rekker jeg å vise da, og hvor lenge skal hvert bilde vare? Jeg har ikke tenkt å bruke tekst sammen med bildene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat