Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-19, 21:21   #33
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

De aller fleste klarer det veldig fint selv. Selv jeg skulle klart det. Men det er greit å sjekke med forsikringsselskapet sitt først. Det er store muligheter for at de ikke er enige, og dermed krever at en rørlegger skal innstallere den om de skal betale ut noe som helst i en evt forsikringssak. Innmari kjipt om noe skjer, og du har gnidd på de 1500,- det kosta sist jeg sjekket.

Vis jeg ikke fikk skru til en mutter av forsikringsselskapet mitt tror jeg faktisk jeg hadde bytta forsikringsselskap. Det høres helt skrudd ut å kreve. Helt greit at vi ikke kan legge opp rør og strøm selv, det er en helt annen greie. Men å montere en oppvaskmaskin er lettere enn å sette opp en iPhone.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat