Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-17, 20:57   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge klarer hunden din seg før den må tisse?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Interessant lesning. Vesla (og pappaen og jeg da) har fått hvalp (Veslas ansvar, men under oppsyn da), og jeg har drevet å mast om at hun må ta den ut hver time, og vært bekymret på nettene, mens hun insisterer på at den ikke må tisse riktig så ofte (4 mnd stor). Og det ser jo ut som om hun har rett og jeg kan slappe av de gangene den er hos oss.

Valpen vår på 15 uker må helst tas ut en gang i timen om den er våken og aktiv. Ellers sover hun et par timer og da tar vi henne ut så fort hun våkner. Om natten sover hun nå endelig (bank i bordet!) i 7 timer i strekk! Gleder meg til å sove litt flere timer i strekk. Ellers er det vel ikke uvanlig st voksne hunder kan holde seg ganske lenge? Det er iallefall min erfaring, både med små og store raser.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat