Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-18, 15:10   #91
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Fordi man rusler rundt i ullundertøy f.eks? Det gjør jeg aldri med gjester hjemme. Ikke fordi jeg ikke kan, men fordi det aldri skjer. Jeg opplever det som litt mer laidback på hytten, uten at det betyr at jeg er superstresset og har høye standarder for besøk hjemme.

Det er dette jeg ikke skjønner. Jeg kan godt gå i ullundertøy hjemme også, selv om jeg får gjester, i alle fall om det er folk jeg kjenner. (Nå er jeg ikke en person som vaser rundt i stillongs, men gjerne en slaskete joggebukse, og det er vel omtrent det samme?) Hvis jeg ikke kjenner personene så godt, ville jeg mest sannsynlig slengt på meg meg noe klær på hytta også.
Jeg skjønner argumentet med å komme seg bort, altså, jeg er jo på mange måter en introvert person, men for meg ville det vært esseisielt å komme meg bort til et sted der det ikke var så mange andre. Å tilbringe fredags ettermiddag i kø for å omsider komme til et hyttefelt på Kvamskogen eller på Geilo med omtrent de sammen folkene som jeg har rundt meg i rekkehuset i byen? Det utgår med høye kneløft i lave fjellsko.


Sist redigert av rine : 23-09-18 kl 15:21.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat