Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-19, 09:41   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarer jeg å strikke lange beinvarmere sjæl?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er nettopp ferdig med noe lignende til en av døtrene mine. Jeg strikket i Finull på pinne 3 og i vrangbordstrikk med 2r 2 vr. Ingen hæl eller fot. Enkelt og relativt kjapt, men det forutsetter jo at du kan strikke vrangbord eller vil lære det. Det er ikke vanskelig. Jeg anbefaler Addis Trio-pinner eller kort rundpinne i steden for 5 settpinner. Jeg tror mange ferske strikkere synes det er enklere.

Tykt garn ville jeg unngått. Det blir fryktelig klumpete og lite tøyelig.

Husker enda at jeg strikket en ullbukse til datteren da hun var 4 og minnes at de beina føltes ut som de aldri skulle bli ferdig.

Uansett fikk jeg så klart lyst på sånne selv. Praktisk for en frysepinn som meg om jeg skal ha på skjørt eller kjole, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat