Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 11:39   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hets på facebook etter intervju i Universitas

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Dersom hun i intervjusituasjonen virkelig framstod som hun ble framstilt på trykk så synes jeg oppslaget var slemt. Jeg mener ikke at folk som sier dumme ting skal beskyttes fra seg selv på generell basis, men dette har jo ingen nyhetsverdig eller interesse overhodet. At redaksjonen sier at de ikke forutså reaksjonene synes jeg er vissvass. At de ikke kunne spå i hvilken utstrekning hun kom til å bli raljert med i sosiale medier er greit nok, men de visste selvfølgelig at de dreit ut en 21-åring med langt dårligere mediekompetanse enn de selv.

Hva slags mediekompetanse har de som skriver i Universitas da? Hvis den er på linje med de som skriver i Under dusken, så er det jo bare vanlige studenter, på samme alder og med samme bakgrunn som henne selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat