Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-19, 10:25   #57
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Vi har ikke bestilt, men tror vi har landet på Florida. Yngste vil veldig gjerne til Harry Potter i Universal, så vi tenker noen dager i orlando, og et par uker i Sarasota eller St Pete's, eller kanskje en kombinasjon. Kidsa skal to uker til UK for å besøke svigers i tillegg, mens vi er hjemme og jobber.

Eldste vil helst slippe familieferie, vi har en diskusjon på det gående. Mannen mener det er uaktuellt at hun ikke er med, jeg syns det er greit, så vi får se. Foreldrene mine sier hun kan bo hos de hvis hun ikke blir med, men jeg heller mot at hun er hjemme og passer kattene. Med besteforeldretilsyn da, de bor ikke så langt unna så de kan komme på både planlagt og uplanlagt besøk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat