Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-16, 14:10   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule/snertne/høye/flotte/fine sko(merker) til oss med problemføtter?

En meniskskade har gjort at jeg haltet på meg tendenser til Hallux Valgus. Jeg har mange sko som jeg ikke lenger kan ha. Det er virkelig leit! Jeg liker å kunne gå rundt i høye sko. Noen sko går bedre enn andre, men jeg får "beinvondt" i knokkelen i foten i flere dager ved bruk av feil sko. Jeg vil jo ikke at de skal se fotriktige ut. Jeg har kommet frem til at om de ikke klemmer fra ovensiden så gjør det mindre vondt.

Converse går bra og har mange forskjelige par, men jeg må jo ha noe annet også.

Det er sikkert andre som har litt lignende utfordringer som kan få inspirasjon av hverandre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat