Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-17, 15:35   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel er din IKEA-kjøkkeninnredning?

Takk for svar!

Grunnen til at jeg spør er at vår snart 12 år gamle IKEA-innredning ser ille ut. Emaljen (eller hva nå man kaller det) løsner mer og mer, og det på både skrog og fronter. Vi forsøkte oss med reklamasjon til IKEA før innredningen var ti år, men fikk beskjed om at det var innenfor det man måtte forvente av normal slitasje. Innreningen er ellers ganske klassisk, og vi ville aldri vurdert å bytte den på lenge på grunn av utseende. Vi er ikke glade i å pusse opp generelt, så vi kommer sikkert til å leve med dette lenge ennå, men jeg synes det er skikkelig irriterende at den ser slik ut.

Våre to fortgående kjøkkeninnredninger har vært gamle, originale innredninger fra 50- og 60-tallet, ikke veldig praktiske, men selvsagt i god kvalitet, og man kunne jo bare pusse og male over hver gang man ønsket "nytt" kjøkken.

Jeg tenker at jeg ikke er videre interessert i å kjøpe IKEA-innredning neste gang hvis den har så kort levetid.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat