Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-06, 11:03   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkesporing. As if.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg bor i Oslo. Og da jeg klaget på manglende hentelapp for tskjorta sa funksjonæren at det er budet som sender de ut

I natt har jeg drømt at vi glemte å hente vogna i morgen også. Det kommer ikke til å skje

Det er forskjell på det som er sendt som pakker - og brev. Sistnevnte som er for store til å gå i postkassen får man håndskrevet hentelapp og de er det postkontoret/post i butikk som skriver selv. Pakkelappene (trykte blanketter med sporingsnummer etc) følger pakken og skrives "sentralt" når de ankommer mottakssentralen.

*informert* eller bedriver for mye nett-shopping

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat