Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 21:29   #56
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettskriving (eller manglende rettskriving) på FB

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Litt er greit, men jeg synes det er kleint når det blir mye og veldig klissete. Jeg glemmer ikke da svigerinnen min (som er dronningen av kjærlighetserklæringer på FB) la ut et innlegg hvor det stod noe sånt som "I dag er det Biff & Blowjobdagen og vi er på hytta og koser oss." under et bilde av biffmiddagen deres. Ja, jeg vet alle voksne mennesker har sex, men man trenger da ikke skape slike bilder i hodene på sine FB-venner (som inkluderer alt fra kollegaer, barndomsvenner og farmor).

Nei. Nei. NEI! Ikke greit!

Jeg dør litt innvendig av folk som titulerer hverandre med sin sexy kone/mann i SOME også. Ja, litt er OK, men det vipper svært fort over til litt mye ufiltrert show off.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat