Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 19:38   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Innlegget til Zol passet veldig fint når jeg akkurat hadde lest i "NM-gnål" tråden Har du lest den Majsa?

Det er mulig jeg blander litt tråder og poeng her. Men jeg tenkte mye på det Høst skrev - om at ellers i samfunnet så må man følge regler som andre har satt dersom en vil være med i grupper/samfunn. Og da mener jeg det også er viktig å se på at man også ellers i samfunnet får reaksjoner dersom man gjør noe som noen er uenig i. Det er Riktigst å ta det opp med den det gjelder, men dersom man gang på gang erfarer at det ikke fører frem (eller er umulig) så vil protestene gjerne komme frem i andre fora.

Direkte oversatt til nett-verdenen så vet jeg at jeg i det jeg meldte meg som bruker av NM at jeg godkjente reglene der. Men når reglene brukes forskjellig alt etter som hvilken bruker det er snakk om (jfr signaturreglene som er den saken jeg irriterer meg mest over der inne), jeg og andre sender mail til admin og hjelpeadmin uten å få svar / svar på det vi spør om / gode nok svar - da er det egentlig ganske naturlig at man tar det med seg videre. Og siden svært få av omgangskretsen min i RL bryr seg om hva modder og admin på NM foretar seg så blir det naturligste for meg å ta det opp i et nettforum hvor svært mange av brukerne også har erfaring fra NM.

Forøvrig: dersom man skal forskjellsbehandle og ta individuelle hensyn ifht forumregler synes jeg det bør være åpenhet om at det er slik det er. Det bør ikke avhenge av admins dagsform, vennskapsforhold etc.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat