Tråd: Omelett
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 21:00   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Omelett

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Lager dere sånn bretteomelett, eller heller dere eggemassen over og legger på lokk?

Jeg har hatt omelettaversjon i flere år nå, men tenkte å kanskje begynne å prøve meg på det så smått igjen, men det skal så lite til før jeg får avsmak.

begge deler. Den karrikyllingomeletten jeg la inn oppskrift på er bretteomelett, men jeg lager ofte med bacon, vårløk, sopp og ost, og da steker jeg baconsopp og løk først, har i eggemasse og osteterninger, og legger på lokk.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat