Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 15:38   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om en ferie som har blitt et minne for livet?

Som barn var det nok turen vi hadde det året bestefar fylte 70. Da spanderte han tur på alle til florida i fjorten dager. Vi dro aldri utenlands på tur og hadde generelt dårlig råd så det var fantastisk.

I voksen alder har jeg hatt mange fine ferier. Både med og uten barn. Road trip i tre uker i wales og england i permisjonstiden til mini var strålende. Fin natur, kule folk og fin familietid.

Vi er generelt god på ferie og har hatt det fantastisk både i spania og italia.

Den beste ferien må allikevel være da mannen og jeg dro til new Zealand før vi fikk barn. Veldig artig å vise frem det flotte landet jeg bodde i i to år, besøke venner og ikke minst kjøre rundt i vakker natur. Et fabelaktig ferieland!

I fjor var jeg i Amsterdam en langhelg med mine tre beste venner. Det var god mat, artige og alvorlige samtaler, sightseeing og generelt kvalitetstid fra start til slutt. Vitamininnsprøytning.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat