Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-18, 16:26   #30
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om en ferie som har blitt et minne for livet?

Det må være sommeren 2005 da jeg (og mannen og Mamma) besøkte min morfar i Provence for siste gang før han døde året etter. Late varme sommerdager, å kjøpe nystekte croissanter og pain au chocolat hos bakeren til frokost, uendelig mange runder Carcassonne på terrassen om kvelden, bilturer rundt for å se på små pittoreske landsbyer, spise på små og fantastiske restauranter her og der, lyden av sirisser om kvelden og alle de fantastiske lavendelåkrene. Det var rett og slett noen herlige uker i huset hans som jeg har feriert i så mange ganger gjennom livet og har så mange fine minner fra. Alle mine barndoms somre hvor vi lekte gjemsel innimellom de store sørgepilene, satt på benken ved den lille fontenen og skravlet og fniste, spilte petanque og spiste solmodne aprikoser plukket rett fra trærne i hagen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat