Tråd: Leiebil USA
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-18, 20:32   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Leiebil USA

Det finnes faktisk ikke en egen tråd om dette, men vet det er mye kunnskap om det her på FP Og jeg husker knapt hvordan vi gjorde det sist, så en tråd må til så jeg kan slå opp her når jeg lurer


Bruker du søkemotor når du booker? F.eks. Norwegian, Cartrawler, Booking.com etc. Hvilke funker best? Bruker du kun norske eller bruker du også andre?

Er det bilutleiere du foretrekker? Og minst like viktig - noen du ikke booker hos?

Booker du med ekstra forsikringer eller booker du uten ekstra sikkerhet (som de så fint skriver? Legger til forsikring mot knust glass/veihjelp/punktering etc? Det er en vanskelig jungel å finne ut hva man egentlig trenger (selv når man går gjennom reiseforsikringen sin) #erfart

Bilseter til barn. Tar dere med, kjøper der eller leier av bilutleiefirmaet?

Bombrikke (der hvor det er aktuelt). Velger du å ta med det eller går du for mynter/sedler/kort? ved tollstasjonene?

Velger dere full til full tank eller annen drivstoff-løsning?

Erfaring med å hente/levere bil i forskjellige byer?


Det er helt sikkert ting jeg ikke har tenkt på her, men det er bare å legge til andre relevante erfaringer og tips også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat