Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-17, 15:08   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du i rute til jul?

Ja, bortsett fra at jeg skulle ønske jeg hadde gjort mer tidligere slik at jeg kunne slappet mer av i dag, så er jeg vel i rute. Manglet plutselig noen gaver (som mannen er sendt ut for å kjøpe i denne stund), har ikke vasket gulvene i de rommene vi og julegjestene kommer til å oppholde seg i (egentlig skulle vi feiret jul et annet sted, men så ble det visst hos oss i stedet) og har tenkt å lage karameller i kveld. Hvis jeg regner karameller som ett av "slagene" har jeg tre slag. Det får holde. Sette pinnekjøttet i vann nå snart, så begynner det vel å nærme seg noe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat