Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 12:43   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Jeg ville gitt blanke i et kostnadstak på kjole i hvert fall. Med en åttendeklassing med uferdig figur med masse valpefett, ustabil selvtillit og ønske om å slippe hele ballet fordi de andre er så fine i «gå-rett-inn-i» kjolene sine (i motsetninger til store endringer eller tilpasninger) SP tar jeg det vi får, altså, som passer! Nevnte jeg at vi fikk en ukes varsel om ball? Ingen utenlandske nettbutikker som du kan satse på leverer innen den tid.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat