Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-18, 17:18   #29
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrepet "å lese"

Eg tenker at lesing og lytting av/til bøker er likeverdig, men at det krev to ulike former for konsentrasjon. Eg kan ramse opp bøker eg synest fungerer godt som tekst men som ikkje fungerer som lydbok. For eksempel Per Petterson og Karl-Ove Knausgård sine bøker, som går frå svært gode kvardagsskildringer som tekst til altfor detaljerte monologer som lydbok. Bøker som er meir handlingsdrivne, som krim og lettare underholdningsromaner synest eg fungerer betre som lydbok enn som tekst. Begge deler krev mykje av meg, med tanke på oppmerksomhet, konsentrasjon og fokus. Men det er ulike ferdigheter som blir brukt. Likevel tenker eg ikkje på lydbok som «bare».

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat