Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-18, 15:41   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: London-tur med Junior! Tips ønskes! :D

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Nok et museum, og aldeles fantastisk for unger (og voksne): https://www.horniman.ac.uk/ Litt utenfor sentrum, men enkelt å ta buss fra Waterloo.

Horniman, absolutt! Passer gull for deres aldersgruppe. Det er en fin liten park ved siden av, som passer flott for unga. Vi tok undergrunnen ut dit, og dobbeltdekker inn til byen igjen. Da vi var der, var det ulike billetter til ulike deler av utstillingene, så vi måtte kjøpe flere billetter, mener jeg å huske. Hvis mora liker PG, er det bare å la guttungen sitte forrest oppe på bussen, så mor kan sitte og spinne stop hele veien til byen i rushtrafikken. Har jeg hørt.

Vi prøvde Charlie og sjokoladefabrikken afternoon tea. Det var moro og det var små sukkerspinn, sjokolademelk på glassflaske, muffins og kaker og smørbrød og littavhvert. Synes jo ikke alt var like fantastisk, men jentungen på bordet ved siden av var helt over seg ved hver ny servering, så det er nok særlig gøy for de litt yngre.

Utstillingen i Tower Bridge - der er det glass i gulvet, så du kan se bilene kjøre på veien under deg. Mange la seg ned på glasset og tok selfier.

Det er en Alice i Eventyrland-forestilling i London som er interaktiv, den hadde jeg vurdert! Hadde ikke hatt premiere, da vi var der. Den har gått før og fått fine kritikker.
https://www.alice-underground.com/


Vi var på Matilda, den er litt "mørk" og med laserlys og sånt, så for min egen del ville jeg tenkt det var bedre for 10+. Men veldig fin, koselig lite teater.

Det er en kjede med indiske restauranter som heter Masala Zone, den var veldig laid-back og rimelig, man går og henter brus selv og sånt. God mat, veldig god atmosfære, mye unge mennesker.

Hamleys avbefales. Isj.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat