Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 09:07   #1
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan tar du imot skryt?

Greier du å ta det innover det deg? Er det enkelte former for skryt som er lettere å ta imot?

Jeg er i "Siri-gransker-sjela-modus" og må innrømme at jeg er av typen som helt og holdent er overbevist om at skryt/ komplimenter enten er ment for å være "snill", eller tror jeg at vedkommende kanskje egentlig mest sannsynlig var spydig og at det er noe jeg burde ha skjønt...
Og selv når jeg omsider greier å ta innover meg at vedkommende kanskje mente det har jeg fortsatt litt problemer med å ta det med meg videre. Hvordan kan man trene seg opp til det tro?

Jeg synes det er mye lettere å ta imot komplimenter av typen "kul du var på håret" framfor positive tilbakemeldinger på prestasjoner/ egenskaper. Der er jeg helt håpløs og sikkert utrolig kjedelig å prøve å gi positiv respons til...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat