Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-06, 19:59   #46
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg tilhører dem som bare MÅ ha billetter til neste tur klare, så her ligger det foreløpig en venninnetur med Color Line til Kiel i romjula (vant gavekort med Harald på F&B-messen , så vi lar våre to menn være her hos oss med barna mens vi seiler away).
Dessuten kjøpt jeg og mannen grisebillige flybilletter med Norwegian til Praha i januar (kanskje ikke akkurat den beste tiden der, men hva gjør man ikke for en tur...). Pris for begge tur/retur ble 850 kroner!

Jeg drømmer om varme strøk i vinterferien, for jeg frykter en reprise av snøkaoset fra februar i år... Dessuten er jeg veldig usikker på hva vi skal gjøre i sommer ettersom vi planlegger en meeget forsinket bryllupsreise 10 år etter at vi giftet oss

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv