Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-15, 19:24   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Nå er problemstillingen høyst aktuell. Etter å ha sett foten hans uten bandasje i to dager fikk jeg i kveld en følelse av at dette her det er ikke riktig. Så jeg bestilte en akuttime hos dyrlege. Foten nedfor bruddet bare dinglet når han hoppet rundt på tre bein.
Magefølelsen min stemte. Foten har vridd seg mer og bruddet er fortsatt helt åpent. Det vil aldri gro slik det er nå. På mandag skal jeg til en ortopedekspert i Oslo med han. Det var snakk om ny operasjon hvor de setter inn plate i stede for pinne, men det som var greia er jo at det er ikke plass til plate. Jeg tror en ny operasjon bare forlenger hele denne kjipe prosessen. Så da er vi tilbake til amputasjon igjen da. Eller avlivning...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat